OKMYBLOG

۴۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

در این مقاله با شیوه تهیه خاتم، تاریخچه ، مواد اولیه ، ابزار و روش ساخت، انواع نقش ها، خصوصیات خاتم مرغوب وکاربردی ترین واژه های مورد استفاده در هنر خاتم سازی آشنا می شوید و همچنین روند تغییر نقوش و جنس مواد اولیه خاتم و روش ساخت و انواع ابزار در هنر خاتم سازی پیگیری شده و وضعیت خاتم در گذشته و حال بررسی شده است که این موارد میتواند در جهت آموزش ا

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

خاتم سازی
خاتم کاری
خاتم کاری ایران
 خاتم کاری 
هنر خاتم کاری 
خاتم سازی 
روغن کاری خاتم
خاتم کاری اصفهان
خاتم کاری در اصفهانهنر خاتم کاری در اصفهان
 خاتم کاری دیوار کاخ مراحل کار خاتمکاری مراحل ساخت خاتم 
عکس خاتم کاری
راه کسب و کار  مشاغل خانگی (خاتم کاری)
خاتم و خاتم کاری
 خاتم چیست
 خاتم کاری چیست 
خاتم ساز کی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 845 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

هنرهای سنتی ایران، هنرهای اصیل مردمی و نشات گرفته از فطرتی پاک است که از دیر باز در تمامی شئون زندگی مردم رسوخ کرده و به صورت جزئی تفکیک ناپذیر درآمده اند.

صنایع دستی به عنوان گنجینه ای از تفکر، فرهنگ و تمدن قومی، تلطیف کننده فضای بی روح و خشن زندگی صنعتی و ماشینی است و به همین دلیل نبض تپنده سبد کالاهای اقتصادی، فرهنگی - هنری خوانده می شود. در این رهگذر ایران از نظر تنوع رشته ها در مقام نخست و به لحاظ جایگاه عرضه محصولات در رتبه سوم جهانی قرار دارد.

 صنایع دستی ایران، ثمره ذوق و هنر ایرانیان طی سده های متوالی است. تحولاتی که در اوضاع اقتصادی، اجتماعی و صنعتی جامعه ما پدید آمده به بسیاری از حرفه های مرتبط باصنایع دستی نقش حاشیه ای داده یا به طور کلی آنها را منسوخ کرده است.

 این فنون و هنرها با وجود آن که در حاشیه تولیدات کشور قرار گرفته اند، اما قابلیت کسب درآمدهای ارزی و ریالی بیشتر را پیدا خواهند کرد. مشروط بر آن که مسوولان از بازاریابی، برگزاری دوره های آموزشی نظام مند و تهیه متون لازم برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی حمایت کافی به عمل آورند.

تدوین متون آموزشی یکی از ضروریات توسعه و بهبود وضعیت هنرهای دستی در ایران است. متاسفانه درحال حاضر محتوای اکثر کتب و مقاله هایی که در این زمینه نوشته شده به ذکر تاریخ و توصیف هنرها بسنده کرده و متون آموزشی کمتر در میان آنها به چشم می خورد. واژه های رایج و تخصصی این حوزه ها نیز فقط برای اهل فن آشناست و عموم مردم، حتی فرهنگ نویسان اطلاع زیادی در مورد آن ندارند. این هنرها، از گذشته دور تا کنون، بدون تغییرات زیاد باقی مانده اند و اگر به آنها توجه نشود رفته رفته به بوته فراموشی سپرده خواهند شد.

 

آشنایی با خاتم

 

خاتم یکی از هنرهای زیبا و فاخر دنیاست. هنر آراستن سطح اشیای چوبی به صورتی شبیه موزاییک با مثلث های کوچک دو پهلو برابر و سه پهلو برابر از جنس عاج، چوب های مختلف، استخوان و فلزات گوناگون. همچنین خاتم ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت که با استفاده از مواد اولیه گوناگون در رنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود.

خاتم از نظر گل تنوع زیادی دارد، از میان آنها می توان به: خاتم پره وارو، پره ای، ابری، نه گلی لایه دار، شش و لوز، بته جقه ای، خیابانی، طاقی، قمی، جناقی و خاتم دورنگ اشاره کرد. از انواع حاشیه نیز می توان حاشیه شش گلی، جویی، بازوبندی، طوره دار، شمسه دار و حاشیه تخمه دار را نام برد.

دانلود مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

دانلودپاورپوینت تحول دیجیتال درصنعت سلامت وآینده امیدبخش برای زندگی سالم


مشخصات فایل

تعداد صفحات 92
حجم 4999 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی کسب و کار و پول


توضیحات کامل

تحول دیجیتال درصنعت سلامت وآینده امیدبخش برای زندگی سالم


اگر قرار باشد داستان دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را بنویسیم، کلمات و جملاتی که به‌کار خواهیم برد همگی از صفر ‌و ‌یک‌های پشت سر هم تشکیل می‌شوند. حتی ممکن است آن‌قدر قسمت‌هایی از این داستان برایمان جذاب باشد،  که یک لحظه خارج از آن شرایط را هم نتوانیم تصور کنیم. فناوری‌های گوناگون امکانات فراوانی  را برای ارتقا سطح زندگی در اختیار ما می‌گذارند که جنبه‌های مختلف زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

به رغم اینکه حوزه سلامت همواره از نظر اصلاحات فنی یکی از محافظه‌کار‌ترین صنایع بوده و در آن احتیاط زیادی برای به حداقل رساندن خطر سلامتی و زندگی انسان لحاظ می‌شود،  امروز تمام ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی درمانی ،پزشکان و بیماران، نوآوری‌های فنی در حوزه سلامت را به فال نیک می‌گیرند.

 

همچنین از کسب و کارهای نوپا گرفته تا غول‌های تکنولوژی حتی سازمان‌های دولتی همگی مصمم هستند که از ظرفیت بالای فناوری دیجیتال برای ارتقا و حفاظت از سلامت تمام انسان‌ها استفاده کنند.

 

آشنایی با تعریف مناسب و جامع این بخش از تکنولوژی، اولین قدم برای درک چگونگی انتقال امن‌تر و ارائه خدمات با‌کیفیت‌تر مراقبت های بهداشتی به وسیله سلامت دیجیتال، است.
زندگی امروز بشر،آمیخته شده با دیجیتال است. و می توان گفت که بشر امروزی بدون دیجیتال نمی تواند زندگی رضایت بخشی را تجربه نماید ودیجیتال بمثابه اکسیژن برای زندگی مدرن امروزی اهمیت پیدا کرده است و بدون هیچ گونه ملاحظه ای ,آنان که دانسته و یا ناآگاهانه در مسیر پیشرفت پرشتاب دیجیتال قرار گیرند،حذف نموده و از گردونه خارج می کند و آنهایی که از فرصت استراتژیک دیجیتال استفاده بهینه بنمایند؛مطمئن هستند که درآمد کلانی را تصاحب خواهند نمود.به زبان ساده تر دیجیتال در زندگی امروزی ،جرء لاینفک زندگی است .
درحوزه سلامت نیزدیجیتال جای پای خوبی برای خود فراهم نموده و زندگی و تندرستی و آسایش بشرامروزی ؛وابستگی شدیدی به دیجیتال پیدا نموده است.


درنوشتار پیش رو تحولات دیجیتال در صنعت سلامت و پزشکی ازجمله داروهای الکتریکی،هوش مصنوعی در پزشکی،دورکاری و درمان دیجیتال بیماران و نحوه فعالیت استارتاپ های سلامت؛ آورده شده و در۹۲اسلاید تخصصی به این امر پرداخته شده است.وامید که مورد توجه و استفاده  سروران ارجمند قرار گیرد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

دانلود نمونه سوالات بدو استخدام دانلود نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوال آزمون بدو استخدام نمونه سوالات آزمون توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات بدو استخدام نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات دوره بدو استخدام نمونه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد  در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازما
دسته بندی آزمون های استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7381 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 282

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد . در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود .اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازمان ها و ارگان های مختلف کشور می باشد که با مطالعه ی این سوالات بی نظیر می توانید امکان قبولی خود را در این دوره افزایش دهید .

با دریافت و مطالعه ی این پکیج استثنایی آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد که  تاثیر چشمگیری در قبولی شما با نمره بالا در این دوره خواهد داشت .

.

این مجموعه استثنایی شامل فایل های زیر می باشد :

.

1- یک pdf شامل ۲۷۷سوال ( مجموعه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه با پاسخنامه

2-سوالات مدیریت سازمانی همراه با پاسخ

3-نمونه سوالات آشنایی با نظام و ساختارچشم انداز جمهوری اسلامی ایران (۱۲۴سوال) همراه با پاسخنامه

4-نمونه سوالات قانون مدیرت خدمات کشوری (۱۱۲سوال ) با پاسخنامه

5-نمونه سوالات بدو خدمت (۹۵ سوال ) با پاسخنامه

6-نمونه سوالات آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸سوال ) + آیین نامه های اختصاصی وزارت بهداشت(۳۶سوال ) + نمونه سوالات نظام سلامت (۳۳سوال )

7-نمونه سوالات دوره توجیهی بدو خدمت ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

8-ساختار اداری ( انتشار معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی – تشریحی)

9-درسنامه اموزشی فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزشهای اسلامی ( انتشار معاونت توسعه مدیرت و سرمایه انشانی رئیس جمهور – مرکز آموزش مدیرت دولتی )

10-پیش آزمون دوره آموزشی بدو خدمت ویژه پرسنل جدیدالاستخدام استان کهگلویه وبویر احمد همراه با پاسخنامه احتمالی

.

با دریافت این پکیج آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد.

کمترین قیمت مجموعه سوالات و پرسشنامه ها فقط در این سایت

تعداد مجموعه سوالات همراه با پاسخ : 10 مجموعه ی کامل همراه با پاسخ

دانلود دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

خلاق حرفه ای در حسابرسی

اخلاق حرفه ای در حسابرسی

اخلاق حرفه‌ای حسابرسی نسبت به سایر رشته‌ها و حرفه‌های دیگر درخصوص داشتن مسوولیت‌ اصلی به منظور کمک به مشتری حرفه‌ای خود، دارای وضعیتی متزلزل است زیرا چگونگی کمک او به جامعه قابل تامل است و برای او مهم نیست که مشتری حرفه‌ای او چه خواسته‌ای (بصورت شخصی) از او دارد به عنوان مثال وکیل به‌عنوان مشاور و نماینده یک مشتری به دنبال بی‌گناهی و رفع هرگونه شک

دانلود اخلاق حرفه ای در حسابرسی

اخلاق حسابداری مقاله حسابرسی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 697 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

این مقاله شامل سر فصل های چکیده  مقدمه   تعریف اخلاق   اخلاق حرفه ای    فرهنگ اخلاق سازمانی  اهمیت اخلاق در حسابرسی   طبقه بندی موضوعات اخلاقی مرتبط با حسابرسی و....

دانلود اخلاق حرفه ای در حسابرسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

آموزش ویدئویی کسب درامد از اینترنت

آموزش ویدئویی کسب درامد از اینترنت

شما به زودی ثروتمند می شوید فقط به خودتان بستگی دارد چگونه12 ماهه 220000000 تومان سرمایه کسب کردم !!

دانلود آموزش ویدئویی کسب درامد از اینترنت

کسب درامد ازاینترنت
درامدواقعی 
آموزش درامد ازنت
کسب وکار اینترنتی
کسب وکار تضمینی
دسته بندی خدماتی و آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 86201 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

 

مطمئن ترین و حرفه ای ترین بسته کسب درآمد اینترنتی

همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید

بدون نیاز به سرمایه اولیه

قابل استفاده برای همه افراد

موفقیت اتفاقی نیست

 

 من دکتر یا مهندس نیستم و تا پارسال بیکار بودم اما این روش زندگی من را متحول کرد

ثروتمند شوید

جامع ترین بسته آموزشی درآمدزایی

 

تضمینی از ماهیانه حداقل3000000 تومان تا

ماهیانه 50000000 تومان به همراه فایل های تصویری

 فقط با صرف انرژی و تلاش توسط شما. تمام امور فنی و آموزشی را به ما بسپارید
آموزش کامل و جامع و تصویری کسب درآمد
تحولی در درآمدزایی آموزش روشی درآمدزا در منزل با دستمزد ساعتی 30.000 تومان
با این بسته آموزشی به ازای هر ساعت کار حداقل درآمد شما 50.000 تومان خواهد بود
حاصل بیش از 12 ماه تلاش و برنامه نویسی مداوم است و فقط یک فایل پی دی اف نیست !!!
با این روش واژه بیکاری رو فراموش کنید
کار در منزل بدون نیاز به دفترکار , دانش قبلی , آموزش یا مدرک و …
آموزش به صورت گام به گام و با زبان ساده برای یادگیری تمامی اقشار جامعه ایران
مناسب برای تمام سنین جویایی کار و زن و مرد
این بسته ویژه تمامی افراد منجمله ، شاغل، خانه دار، زن و مرد، دانشجویان و …
 

 

اگر هر کسی به هر دلیل بتواند زندگی فوق العاده ای

داشته باشد، حق ندارد آن را تنها برای خود بخواهد.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
 آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟
آیا از شغلتان ناراضی هستید؟
آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟
آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟
 آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟
آیا از شغلتان ناراضی هستید؟
آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟

متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راه ساده است. ما این راه ساده را برای شما فاش می کنیم و هزینه تهیه این بسته را طوری قیمت گذاری کردیم که تمامی اقشار جامعه توان تهیه آن را داشته باشند.از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.

 ارائه کتابچه آموزشی به صورت کاملا تصویری و گام به گام
 پشتیبانی و مشاوره
ارزش واقعی این بسته 1650000 تومان می باشد که به دلیل اینکه تمامی اقشار جامعه بتوانند آن را تهیه کنند به تخفیف ویژه ارائه شده است

خواندن این مطلب فقط 5 دقیقه وقت خواهد برد اما این 5 دقیقه میتواند زندگی شما را تغییر دهد

دیگر نیازی به کار بیرون در خانه نیست و فقط با صرف 2 تا 4 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت

نویسنده این مطلب به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت 1 ماه به درامد بالای سه میلیون تومان خواهید رسید

کافیست روزانه فقط 2 تا 4 ساعت وقت بگذارید و در خانه درامدی این چنینی داشته باشید

توجه : این محصول در ابتدای هر ماه بروزسانی می شود و آپدیت های جدید به ایمیل شما ارسال می شود

دانلود آموزش ویدئویی کسب درامد از اینترنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

دانلود کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

پکیج جامع کسب درآمد از اینترنت آموزش کامل ساخت فروشگاه

دانلود کسب درآمد از اینترنت

کار در منزل
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2361 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

اموزش جامع کسب درآمد از اینترنت

کسب و کار یارنتی

 

دانلود کسب درآمد از اینترنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

دانلود درامد از طریق اینترنت

درامد از طریق اینترنت

با هزینه کم و کمترین امکانات درامد خوبی داشته باشید

دانلود درامد از طریق اینترنت

درامد از اینترنت
کسب درامد
درامد اینترنتی
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 8199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 122

با هزینه کمتر از یک پیتزا روش کسب درامد از طریق اینترنت رو میتوانید یاد بگیرید.شما میتوانید و فقط کافیست امتحان کنید.

 

روزانه درامدی بین 200 تا 400 هزار تومان داشته باشید

دانلود درامد از طریق اینترنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند

دانلود پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزار سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر رتبه 3
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه مدیریت 
آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل rar
حجم فایل 33631 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 222

آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (راهنما و مزایا )

پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه  آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور  با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت


این پکیج فقط شامل رشته شبکه و اینترنت می باشد.

پاسخنامه نسخه اول(مکمل نسخه دوم)آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (آزمون شبکه و اینترنت)

در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند.

و مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم  که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله.

پاسخنامه آزمون مشاوران نظام صنفی 100 درصد قبولی با دریافت مجموعه آزمون نصر احراز صلاحیت رتبه3 (بخش شبکه ضمنا جهت خرید پاسخنامه سوالات به mastanehonline.ir مراجعه نمایید.) ...

 

 نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزار
رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور

نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه

مشاوران حقیقی نصر

آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396

آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396

دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب

آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه

رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت

آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی

دانلود پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
مبانی نظری و پیشینه
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
بازاریابی 
تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 287 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72

جزئیات:

 

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9 

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12 

2-2- تبلیغات 13 

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13 

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15 

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17 

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18 

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18 

2-2-3-2- بودجهبندی تبلیغ 19 

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20 

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21 

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22 

2-2-4- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی 22 

2-2-4-1- تلویزیون 22 

2-2-4-2- رادیو 23 

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24

2-2-4-4- روزنامه 24

2-2-4-5- مجله 25

2-2-4-6- بروشور 26

2-2-4-7- پوستر 26

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5-2- اینترنت 29

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35

2-2-5-8- درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی 36

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42

2-2-6- روشهای تبلیغات اینترنتی 44

2-2-6-1- روشهای تبلیغات اینترنتی (حنفیزاده) 44

2-2-6-1-1- بنرها 44

2-2-6-1-2- پاپآپ و پاپآندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیلها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتورهای جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتنها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراشها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاقهای گفتگو 47

2-2-6-1-9- درونشبکهایها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگها 48

2-2-6-1-12- باتنهای بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنرها 48

2-2-6-1-14- تایلها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامیگری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقهبندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصالها یا هایپرلینکها 49

2-2-6-1-19- وبسایتها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازیهای آنی 50

2-2-6-2- روشهای تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنرهای تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجرههای پاپاوت (پاپآپها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

2-2-8- روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازهگیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایشهای قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایشهای پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهشهای انجامشده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

 

 

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یکی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدکننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001)

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاداینترنتی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی

پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی
مبانی نظری اعتیاد اینترنتی
دسته بندی مقیاسهای اعتیاد به اینترنت
طبقه بندی وابستگی به اینترنت
تعریف اختلال اعتیاد به اینترنت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 122 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

اعتیاداینترنتی

رشد تدریجی و نامحدود دستیابی به اینترنت و شبکه جهانی، شیوه­های ارتباط اجتماعی و روابط میان فردی را تغییرداده است. طبق یک برآورد 15 ـ 9 میلیون نفر روزانه به اینترنتی دسترسی دارند، که هر سه ماه 25/0 به تعداد آنها افزوده می­شود (مرتضوی، 1388).

شاید آن هنگام که ایده "دهکده جهانی" برای نخستین بار از سوی مک لوهان درسال 1976مطرح گردید، پذیرش آن چندان آسان نبود. اما امروزه فرایند جهانی شدن در بعد فرهنگی، به میانجی فناوری­های پیچیده اطلاعاتی، رایانه­ای و ابر رسانه­ای محقق گشته است. امروزه اطلاعات وآگاهی­های مختلف فرهنگی، تاریخی و... در کنار هم گرد آمده و از طریق شبکه اطلاعاتی در دسترس ما قرار گرفته­اند. این شبکه اطلاعاتی که با در هم فشردن زمان و مکان رایج به ترکیب موزاییک­وار فرهنگها یاری رسانده همان اینترنت است در واقع انسان امروزی با دسترسی به ابزار مشترک به زمانها و مکانهایی قدم می­نهد که بیشتر هرگز فکر ورود به آن را به این آسانی و سرعت نمی­کرد. او هم اکنون می­تواند از تاریخ و فرهنگ خویش فراتر رود و به قلمرویی پا گذارد که همگانی است: قلمرویی که از آن هیچ فرد، فرهنگ و تاریخ خاصی نیست. شاید هیچ اختراع دیگری چون اینترنت، چنین پرشتاب، از همان آغاز زاده شدن، چنین دگرگونی سریعی را پدید نیاورده باشد. لذا کتمان و پنهان داشتن اینترنت و نفی آن، در دنیای داده­ها و جهان ارتباطات امروز به شوخی و مزاح می­ماند. رادیو و تلویزیون و حتی مطبوعات، درهمه جوامع ـ حتی دموکراتیک (مردم سالار)ترین آنها ـ بسته و ایدِیولوژیک است و گفتمانی یک سویه و اقتدار مابانه را با مخاطبان می­گشاید ولی اینترنت گر چه زاده مدرنیته است ولی سرشتی پست مدرن دارد (اورنگ،1383).

بدین ترتیب اصطلاح فضای رایانه­ای برای اولین بار در سال 1892 در یک داستان تخیلی به کار برده شد. در گفتار روزمره از فضای رایانه ای، به عنوان یک مکان فیزیکی یاد می­شود اما در واقع این طور نیست. فضای رایانه­ای اگر چه اصطلاحی نسبتاً جدید است اما مفهوم آن جدید نیست و پیدایش این مفهوم، همزمان با اختراع تلفن توسط الکساندر بل[1] در سال 1876بوده است شرکت بل تعداد زیادی پسر نوجوانی که قبلاً در اداره تلگراف رسان کار می­کردند، برای متصل کردن تماس­های تلفنی و ارائه اطلاعات به مشترکان سرویس تلفن استخدام کرد. این شرکت به زودی با مشکلاتی از سوی کارکنان جوان خود مواجه شد این بچه­ها با مشتریان، بی­ادبانه و گستاخی برخورد می­کردند، سربه­سر آنها می­گذاشتند و معمولاً آنها را مسخره می­کردند. بدتر از همه آنها که از حقه­هایی هوشمندانه در صفحه سوئیچ­های اتصال می­کردند و به این وسیله تماس­ها را قطع می­کردند و کلاهای از این قبیل انجام می­دادند. توانایی، مهارت فنی و ناشناس بودن این پسران در انجام این شیطنت­ها، مجموعه عواملی را تشکیل می داد که باعث بروز مزاحمت­ها و مشکلاتی می­شد. شرکت بل در نهایت با استخدام خانم­ها خود را از شر این معضل خلاص کرد. فضای مجازی سابقه آن از آنچه اکثر مردم می پندارند بسیار بیشتراست (محققی، 1385).

لفظ این نوع اعتیاد، بیشتر تداعی­گر اعتیادهای سنتی همچون اعتیاد به الکل، نیکوتین، مواد مخدر و قمار است؛ اما اعتیاد از طریق اینترنت با وجهه جدیدی روبه­رو شده است. گسترش رایانه‏های شخصی و افزایش اتصال به اینترنت در خانه و محل کار، منجر به ظهور معضلی به نام «اعتیاد برخط» شده است. اعتیاد به اینترنت شامل اعتیاد به اتاق‏های گپ زنی، هرزه‏نگاری، قمار برخط و خریدهای اینترنتی می‏شود. همچون دیگر اعتیادها، این نوع اعتیاد نیز فرد معتاد را از خانواده و اطرافیانش منزوی می‏سازد. اعتیادهای رفتاری، همچون اعتیاد به شبکه اینترنت، می‏توانند موجب تخریب سلامت، روابط، احساسات و نهایتاً روح و روان فرد گردند (تقی زاده، 1389).

لازم به ذکر است قبل از اعتیاد اینترنتی نوعی دیگر از اعتیاد به نام «اعتیاد به رایانه» درسال 1989 توسط محققی به نام شوتان[2]  برای اولین بار مطرح شده بود. این محقق ضمن بررسی­هایی که در زمینه انواع اعتیاد (اعتیاد به مواد مخدر، مشروبات الکلی، اعتیاد به قمارو...) انجام داده بود به این نتیجه رسیده بود که گروهی از افراد از رایانه بیش از حد استفاده می­کنند و یک رفتار بیمارگونه نسبت به این فن­آوری نوپا از خود نشان می­دهند. ولی مفهوم اعتیاد اینترنتی برای اولین بار درسال 1991 میلادی توسط روانپزشکی به نام ایوان گلد برگ[3] مطرح شد (امینی،1384).

ایوان گلدبرگ در ابتدا خود از اعتیاد به اینترنت[4] را به شوخی و بر اساس باور رایج درآن زمان درمورد اعتیاد روانی، مطرح ساخت. بر اساس این باور، افراد می توانستند به رفتارهای همچون خرید کردن معتاد شوند. اما گلدبرگ به زودی پیامهای الکترونیکی دریافت داشت که طی آنها، افرادی اذعان داشته بودند به اختلال اعتیاد به اینترنت گرفتار آمده­اند. یکی از اولین پژوهش های تجربی درارتباط با اختلال اعتیاد به اینترنت، توسط کیمبرلی یانگ[5] در سال 1996 انجام پذیرفت (منطقی، 1384).

2-1- 2- تعریف اختلال اعتیاد به اینترنت

بعضی محققان اعتیاد اینترنتی را به اختلالات اعتیاد دیگر نسبت می دهند و آن را در کنار اختلالات استفاده از دارو یا الکل گروه بندی می­کنند و دیگران اعتیاد اینترنتی را به اختلال وسواس فکری عملی یا به اختلال کنترل هیجان نسبت می­دهند. نامهای بسیاری به این پدیده داده شده است استفاده افراطی اینترنت، استفاده مرضی اینترنت، استفاده مشکل­زای اینترنت، وابستگی به اینترنت. تعریف­های زیادی برای اعتیاد اینترنت در دسترس هستند (امیدوار و صارمی، 1381). بلاک[6] و همکاران (1999). در ادبیات روانپزشکی  یک­سری از کاربران وسواسی کامپیوتر را این­طور توصیف می­کنند که فقط نیاز بودن این افراد استفاده وسواسی از کامپیوتر که با ناراحتی شخصی یا عواقب قانونی، مالی، حرفه­ای یا اجتماعی مرتبط بود را تأیید می کنند.

شاپیرا[7] (2003). بیش­ترتعریف استفاده "مشکل­زای اینترنت" را با شمردن معیار عملی اصلاح کرد این معیار عملی بر جنبه­های رفتاری ـ شناختی اختلال تأکید دارد و همچنین بر عیوبی که به وسیله ناراحتی ذهنی، تداخل در عملکرد اجتماعی یا حرفه­ای، ترس و هیپومانیا که باید بعنوان دلیل اختلال از آن جلوگیری شود شناخته می شود تأکید دارد                          

2-1- 3-طبقه بندی وابستگی به اینترنت

اعتیاد اینترنتی اصطلاح وسیعی است که یک تنوع گسترده ازمشکلات کنترل و تکانه راپوشش قرار           می­دهد. و اعتیاد اینترنتی را به پنج نوع تقسیم می­کند که عبارتند از:

1- اعتیاد سکس مجازی: این نوع در افرادی دیده می­شود که معمولاً درگیر دیدن، دانلود کردن و تجارت عکس­های اینترنتی جنسی یا مشغول در چت رم­های که نقش افراد بزرگتر را بازی می­کنند هستند.

2- اعتیاد رابطه­ای مجازی: این نوع در افرادی دیده می­شود که به طور آشکارا مشغول ارتباطات اینترنتی هستند یا درگیر در تعهدات مجازی باشند. روابط برخط مهم­تر از روابط زندگی واقعی می­شوند و نتیجه آن اختلاف زوجین و بی ثباتی خانواده است.

3- اعتیاد وسواس شبکه­ای: این نوع شامل مقوله وسیعی از رفتارها شامل قمار اینترنتی، خرید یا تجارت سهیم می­شود .

4- اعتیاد کسب اطلاعات اضافی: شبکه گسترده جهانی نوع جدیدی از رفتار وسواسی که شامل گردش افراطی در شبکه و تحقیق پایگاه دادها می­باشد افراد در آن زمان زیادی را به جستجو کردن، جمع­آوری دادها و سازماندهی اطلاعات می پردازند.

5- اعتیاد کامپیوتری: بیشتر کامپیوترها و بازیهای از پیش برنامه­ریزی شده مجهز می­شوند و افراد به بازی کردن آن به قیمت از دست دادن عملکرد شغلی یا خانوادگی معتاد می شوند.

یانگ، معیارهای الگو شده­ای پیشنهاد کرد که در بکارگیری معیارها او فقط کاربرد غیر اصولی اینترنت یا کامپیوتر (مثلاً غیر تجاری و یا غیر آموزشی ) در نظر گرفته شد. وقتی که پنج یا بیشتر از این هشت معیار در طی شش ماه در یک وجود داشته باشد آن را اعتیاد اینترنتی می­نامند. پس بطور کلی این اختلال را        می­توان به عنوان " نوعی استفاده از اینترنت که بتواندکه مشکلات روانشناختی، اجتماعی، درسی و یا شغلی درزندگی فرد ایجادکند" تعریف کرد. (یانگ، 1998، امیدوار و صارمی 1381).

2- 1- 4- ارزیابی

مثل هر اختلال رفتاری یا روانپزشکی تاریخچه بیمار مهم­ترین پایه رابرای تشخیص اعتیاد اینترنتی شکل می­دهد.

2- 1- 4- 1- دسته بندی مقیاسهای اعتیاد به اینترنت

در مطالعات ایجر و راتربرگ[8] (1996) یک ابزار چهل و شش گویه­ای برای ارزیابی الگوهای کاربردی، که احساسات و تجربیات مرتبط به استفاده از اینترنت را در کنار یکدیگر قرار می­دهند ابداع کردند. آنها گزارشی در مورد سنجش ویژگیهای روانسجی ارایه نکردند. برنر[9] (1997) فهرست رفتاری اعتیاد به اینترنت[10] را (IRABI)، را ابداع کرد یک پرسش­نامه سی دو سؤالی که تجربیات، کاربران اینترنت را بررسی می­کرد و منتخب استعمال مواد در DSM-IV-TR را سرمشق قرار داد بود. گزارش­ها حاکی از آن بود. که ابزار پیوستگی درونی خوبی (87/0= )، نشان داده بودند ولی هیچ اطلاع دیگری را در دسترس قرار ندادند.

یانگ(1998) آزمون اعتیاد اینترنتیIAT)) را ابداع کرد یک مقیاس بیست سؤالی که درجه تمایل، استفاده وسواس، مشکلات رفتاری، تغییرات عاطفی و تأثیر عملکرد کلی مرتبط با استفاده کامپیوتر را ارزیابی  می­کرد. این آزمون برای کمک به پاسخ دهندگان برای تعیین این که که آیا معیار یانگ را در اعتبادبه اینترنت برآورده می­کنند طراحی شد بود معتبر ظاهر شد.

موراهان ـ مارتین، شوماخر[11](2000) یک مقیاس سیزده سؤالی برای ارزیابی مشکلات مرتبط به  استفاده کردن از اینترنت شامل ناراحتی شخصی، مسایل بین فردی، شغلی، آموزشی، علایم بیرونی یا اختلال خلقی است. این محققان در صورتی یک پاسخ دهنده را کاربر مرضی اینترنت معرفی می­کردند که او به چهار یا بیشتر از چهار سوال از مقیاس پاسخ مثبت بدهد.

 


[1] - Bell‚A

[2] - Shotton

[3]-  GoIdberg,

[4] - Internet addiction disorder٫ (IAD)

[5] - Young, K

[6] - Belak et al

[7] - Shapira‚ N.A

[8] - Egger‚O & Rauterberge ‚M

[9] - Brenner‚V

[10] - Internet Addictive Behavior Inventory

[11] - Morahan-Martin& Schumacher

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید رستمی
تبادل لینک - تبادل لینک رایگان - بلک لینک رایگان و با کیفیت - تبادل لینک دو طرفه - تبادل سه طرفه لینک سایت بی بدیل پرداز تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده خرید ساعت مچی کاسیو گروه متخصصین طراحی وب - خدمات طراحی و بهینه سازی سایت تبادل لینک هوشمند پاییزه - تبادل لینک هوشمند ، تبادل لینک رایگان ، تبادل لینک با پیج رنک 5 تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده تبادل لینک اتوماتیک - تبادل لینک اتوماتیک